Terug

23 april 2017 - Fisterra, Spanje

Maandag 24 april vlieg ik weer naar huis na een enerverende tocht van 4 weken. Veel mensen ontmoet, leuke gesprekken onderweg, ook een paar tegenslagen, (telefoon laten vallen) maar altijd weer iemand die bereidt was om te helpen. Dit was mij vorig jaar door een pastoor al voorspeld, op het juiste moment is er hulp.

Ik wil iedereen die mij gevolgd heeft, berichtjes en hartverwarmende berichtjes hebben gestuurd, bedanken voor alle ondersteuning die je de spirit geeft om door te gaan.

Lieve groetjes, en nogmaals alle dank

Gerrit Baas

1. Beppy Bexkens:
    23 april 2017
    Top prestatie Gerrit! Jij ook bedankt dat we je konden volgen om zodoende op afstand op de hoogte te blijven van je avontuur. Nu terug naar huis, Eefje, kinderen en Brit. Ook weer fijn in je vertrouwde omgeving om alle ervaringen te verwerken en te laten indalen. Een goede vlucht en blije thuiskomst gewenst
    Tot op de camping, lieve groet Beppy en Arno
  2. Loes en Jan:
    23 april 2017
    Goede middag wandelaar,
    Gelukgewenst met je PRESTATIE ,Goede thuisreis en bedankt dat we je de afgelopen weken konden volgen.
    Zien elkaar wel weer eens in de koekstad.
    Weest gegroet Loes en Jan.