Einde??

22 september 2016 - Reims, Frankrijk

In Ervy-le-chatel heb ik de keus gemaakt om terug te gaan naar huis. De regen kwam weer met bakken uit de lucht en volgens de bewoners zou dat de komende 5 dagen niet veranderen. Luuk had ook zoiets van wat dacht je er van? Dus zondag 18 september het openbaar vervoer uitgeplozen en met bus en trein richting huis. Het is zeker geen afstel want volgend jaar maak ik het af.vakwerk huiskerk in de verte

1. Beppy Bexkens:
    22 september 2016
    Hallo Gerrit en ook een beetje Luuk.
    Verrassend, maar zeker wijs besluit dunkt me....waarom zou je vrijwillig uur na uur, dag na dag door de regen blijven ploeteren. Voor een 4daagse is dat nog te overzien en vind ik het al een 'drama' maar als er nog zoveel kilometers voor de boeg liggen, pffff. En ik weet zeker dat Eefje en Britt je ook graag zien aankomen. Dus HUP die trein in. We wensen jullie goede reis en behouden thuiskomst, Groetjes ......Misschien loop ik achter en ben je er al, nog beter dan...
  2. Joke en Ben Poschkens.:
    30 september 2016
    EVEN TUSSEN ALLE DRUKTE DOOR EEN MAILTJE VAN ONS . GERRIT HET IS EEN GOEDE BESLISSING OM TE STOPPEN MET JE REIS VOOR ONS HEB JE AL EEN PRESTATIE VERICHT.
    JE HEBT NU DE NATUUR ZIEN VERKLEUREN STRAKS IN HET VOORJAARIS ALLES WEER FRIS.
    WIE WEET GAAT LUUK JE WEER VERGEZELLEN.WIJ ZIJN NOG VEEL BIJ MARIELLA.NA HET OVERLIJDEN VAN SCHOONVADER MOET ER VEEL GEREGELD OMDAT ZE ER MET Z,N 2 VOOR STAAN ,MAAR ALLES KOMT GOED.MIJN WONDROOS IS ZO GOED ALS GENEZEN ,MAAR ZIT NU MET EEN PEESONTSTEKING AAN ANDEREN VOET DOOR OVERBELASTING DIT GAAT OOK WEER OVER .9 OKTOBER GAAN WE EEN WEEKJE NAAR BERG EN DAL OM WAT BIJ TE KOMEN .EEFJE EN GERRIT GA MAAR GENIETEN VAN ALLES EN VOOR JULLIE HET WETEN IS GERRIT WEERAAN DE WANDEL OP WEG NAAR SANTIAG .

LIEFS UIT ROOSENDAAL JOKE EN BEN .