Santiago

20 april 2017 - Santiago de Compostela, Spanje

20-04-2017 Vandaag is het dan zover, en wandel ik Santiago dRust 2017-04-19De schelp 2017-04-17 hoop morgen of zo foto's hiervan te plaatsen.Eerst een paar anderen. Morgen naar Finisterre, met de bus, het eindpunt.

1. Beppy Bexkens:
    20 april 2017
    Wauw !! Dat is een dikke felicitatie waard, BIJ DEZE DUS !!! Goed gedaan 'campingbuurman'
    Nu maar alles laten indalen en nagenieten van je indrukken en geslaagde pelgrimstocht.
    In mijn beleving heb je het supersnel gedaan, waarvoor respect !! We horen graag je verhalen bij Maria op de camping. Lieve groet Beppy en Arno.
  2. Wilco en Simone:
    20 april 2017
    Wauw!!!! Dat heb je supersnel gedaan Gerrit!!! Van harte gefeliciteerd! We hopen dat het morgen in Finisterre ook mooi zal zijn! En dan weer op huis an!!! We zijn benieuwd naar je verhalen, ervaringen en foto's! Tot gauw!!!
  3. Loes en Jan:
    21 april 2017
    PROFICIAT
  4. Joke en Ben Poschkens.:
    21 april 2017
    Hallo Pelgrim Gerrit van harte gefeliciteerd namens Joke en Ben!!!!!!!!!!!!!!!!
    Een mooie Prestatie ben maar blij dat je dit hebt mee mogen maken.
    En ook pelgrims hebt mogen ont moeten met de zelfde motivatie.
    Een rijk gevoel houw je daar aan over Gerrit dat pakt niemand je meer af!!!
    Nu nog even naar Finisterra het einde van de wereld zoals ze vroeger dachten.
    Gerrit Joke en ik zijn heel benieuwd naar je verhaal straks op de Groote flierenberg.
    Tot op de kamping GR Joke en Ben. KANJER!!!!!!