Samos

18 april 2017 - Samos, Spanje

Bergen 2017-04-15De route 17-04-11Samos 2017-04-14Bergen 2017-04-1518-04-2017

15-04-2017 Een wandeling met mooie uitzichten dwars door de bergen, dit is genieten. Morgen maken we een omweg van 5 km naar Samos, dit moet een hele mooie plaats zijn dus daar gaan we voor. Een prachtig kasteel en een mooie kathedraal wacht ons (als het goed is) in Samos. Het wordt bijna saai om te schrijven, maar gisteren weer zo'n mooie tocht van 24 km. Ben nu in Calisia, waar ik de Deen van 80 jaar weer tegen ben gekomen. Hij had zich verlopen en 7 km door het bos verkeerd gelopen. Een boer heeft hem weer op de goede weg geholpen ( is mij vorig jaar ook overkomen). Hij had behoorlijk wat schrammen op de benen, zag er bloederig uit, maar na het wassen viel het gelukkig mee. Vandaag lopen we samen naar Melide, ong. 27 km, dan is het daarna nog 54 km naar Santiago. Het schiet op.

1. Richard Jeroen en Wilma.:
    18 april 2017
    Hoi. Pa. Nou dat schiet idd op dan. Doe maar rustig aan en geniet van omgeving en het mooie weer. Hier koud winderig met buien. Xxx.
  2. Beppy Bexkens:
    18 april 2017
    WOW ... Gerrit, je gaat als een speer, maar gelukkig geniet je ook. de foto's zijn prachtig...
    groetjes vanuit een veel te koud Neerbeek..
  3. Ina en Johan:
    18 april 2017
    Hoe zing je :"We zijn dr bijna" in het Spaans? Hoeveel eieren heb je nu onderweg gepikt?
    Geniet ook van die paar laatste tochies!!!
    Groetjes en tot gauw.
  4. Joke en Ben Poschkens.:
    18 april 2017
    Hallo pelgrim Gerrit het gaat je goed aan je schrijven te merken.
    In ieder geval goed dat te horen wij zijn dan ook apetrots op jou!!!
    de plaats Melide kennen wij ook om dat wij daar ook hebben geslapen.
    En die kerk hebben wij ook bezocht prachtig dat nemen ze niet meer af!!!!
    Dus nu op naar Santiago wij weten zeker dat je daar nog dikwijls aan terug zal denken.
    Namens Joke en mij heel veel succes met de laatste kilometers dat gaat lukken!!!!!!!!!
    GR. Joke en Ben