8 sept 2016 Van Aubigny-les-Pothees naar Reims

8 september 2016 - Reims, Frankrijk

binnenplein

De tweede dag was niet veel beter dan dag1.'s avonds in een pension overnacht waar ik de spullen kon drogen, lekker warm gegeten en een heerlijke douche. Na een goede nacht alles droog kunnen inpakken en het zonnetje scheen, dus opgewekt op pad.Probeer vandaag tot Hauteville te komen +/_ 30 km. Het was een zware maar mooie tocht door bergachtig gebied. 'S avonds in een pelgrims huis geslapen, hier het huis voor 4 pers voor mij alleen. Vandaag is de bestemming Bazancourt ook ong 30km. Kon weer in een pelgrimshuis overnachten en weer alleen in een huis voor meerdere personen. Op 8 sept hoop ik in Reims aan te komen dat is dan nog maar 17 km. Hier opzoek naar een telecom winkel voor een telefoonkaart.

landkaart      plaatsnamen

De telefoon kaart is gelukt met een behulpzame Nederlander die ik tegen kwam. Bij deze ook de routekaart en plaats namen tot aan Vézelay.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Beppy Bexkens:
    Goed bezig Gerrit
    Groetjes
    Beppy
  2. Edwin Baas:
    8 september 2016
    Goed te lezen dat het goed gaat.
    Gelukkig kun je geen ruzie maken in de pelgrimshuizen. :)

Succes verder!
  3. Wilco en Simone:
    8 september 2016
    Fijn dat het goed gaat Gerrit! En hopen dat je nu dat mooie wandelweer blijft houden
    Leuk om ook de foto's te zien! Volgende x een Selfie?
  4. Yolanda Faber:
    9 september 2016
    Fijn dat het goed gaat nu, beter dan je eerste wandel reis. Heel veel suc6. Peter en Yolanda.
  5. Joke en ben Poschkens:
    18 september 2016
    Hoi Gerrit

Eindelijk hebben we je gevonden ,gelukkig gaat het goed met je.
    Wij zijn apetrots op je en lopen in gedachten met je mee.