De volgende etappe

30 maart 2017 - Logroño, Spanje

30 maart 2017, Er hebben zich een Fransman, Nederlander, Deen en een italiaan bij ons aangesloten.Gezellig zo'n groot gezelschap. We zijn nu in Logrono en morgen gaan we verder naar Najera +/ 31 km.      Onderweg al verschillende kerken en dorpjes bezocht. Verder zijn het lange wegen over de bergkam zonder veel bijzonderheden.

1. Joke en Ben Poschkens.:
    30 maart 2017
    Hallo Gerrit.
    Leuk om te horen datje al een paar mede pelgrims zijn aangesloten.
    Maak er maar een gezellige tijd van en hopen dat het weer goed blijft
    In gedachte zullen wij met je mee lopen in de richting van Santiago!!!!
    groetjes Joke en Ben Poschkens.
  2. Richard Jeroen en Wilma.:
    30 maart 2017
    Ah dat klinkt goed gezelligheid!. Goede voortzetting samen en geniet ervan.
  3. Wilco en Simone:
    Leuk om je weer te kunnen volgen Gerrit! Wat zullen die eerste ettappes pittig zijn geweest met de sneeuw en regen! Fijn dat je met zo'n groot gezelschap bent inmiddels! Geniet van al die ontmoetingen en het moois onderweg!!! Groetjes Wilco en Simone