Richting Troyes

14 september 2016 - Méry-sur-Seine, Frankrijk

Van Montmort verder getrokken en weer door een omgeving vol wijn gebieden, Veel mooie doorkijkjes en uitzichten. Na een kleine 30 km aan gekomen in Sézanne. Gelukkig is hier een camping, eindelijk heerlijk douchen en een wasje doen. Trof hier Nederlanders op doortocht.buitenkant 2 Na een goede nachtrust weer op pad. Gisteren een makkelijke wandeling langs een niet meer gebruikte spoorlijn en langs de oevers van de Seine, dus lekker vlak allemaal. Hier ook weer een camping, een Municipal, net als de vorige. Zijn zeer goed deze campings. Ook hier weer nederlanders op doortocht, maar dan naar Spanje (meeliften? geintje). De dame vond de site heel interessant over Santiago en het blog. Vandaag richting Troyes, of dat het eindpunt is ligt een beetje aan de afstand en het weer en de omgeving (heuvelachtig), het is ruim 30 km.landweggetje

1. Beppy Bexkens:
    14 september 2016
    Hey Gerrit je gaat als een trein maar dan te voet stapje voor stapje steeds dichterbij je doel. Mooi om te lezen en ik lees tussen de regels door nog geen dipjes. ... of hou je die voor jezelf? groetjes
  2. Miranda Balster:
    14 september 2016
    Hoi Gerrit, dat klinkt fantastisch allemaal. Vooral de wijngaarden lijken me super. Of drink je geen lekker wijntje onderweg. Dat heb je zo langzamerhand wel verdiend. Ik hoop dat je langzaam bij het gevoel van een pelgrim aankomt. Ook al ga je als een speer! Veel kracht en schoonheid voor jou, ook van Wim.
  3. Willem, Sabrina, Jaylinn en ....:
    Hoi Gerrit!

We willen ook jou even laten weten dat wij vandaag ouders en grote zus zijn geworden van ons 2e wondertje. Weer een dochtertje en ze heet DJAZZLYNN.
    Heel trots zijn wij :-D

Heel veel succes nog. Dikke kus van ons 4
  4. Diana:
    15 september 2016
    Tjonge pa,wat ga je hard.
    Ik ben enorm trots op je.
    Blijf genieten en foto's sturen zodat wij een beetje mee kunnen genieten.
  5. Mike:
    16 september 2016
    Hee opa!
    Je gaat wel erg hard!
    Neem je wel de tijd van de mooie omgeving te genieten?
    Veel wandelplezier en mooi weer gewenst de rest van je lange wandeltocht!