Sommeval

17 september 2016 - Sommeval, Frankrijk

In de nacht van 13 op14 sept. veel regen en onweer gehad, en als je dan in de vrije natuur kampeert is dat niet erg prettig en slaap je ook niet goed. tot ong. 10.30 in de tent gebleven de volgende dag tot het wat droger werd. Naar Troyes gelopen en daar een kamer genomen om te douchen en weer warm te worden. De tent laten drogen in de douche. Lekker gegeten en hier een jonge man getroffen die ook de caminio loopt. gezellig gekletst, hij vertelde dat hij een blaar had waar die veel last van had. Zelf heb ik de 1e dagen door de regen ook een blaar gehad maar er gelukkig weinig last van gehad. We hadden het er over dat sommige lange eenzame en rechte stukken toch wel confronterend waren als je zo op je zelf wordt terug geworpen, maar het hoort er allemaal bij. Deze jonge man, Luuk, ging in de buurt bij zijn ouders op een camping overnachten, en ik naar mijn hotel. Misschien zien we elkaar morgen zeiden we. Ben met de bus naar de rand van de stad gegaan om daar weer op de goede weg te komen. Na 23 km in Sommeval bij een pelgrimshuisje om te overnachten, je kan het vergelijken met de trekkershutten bij ons op campings. Geen luxe maar een onderdak, waar je ook kunt koken maar niet douchen, wel een toilet, dus goed te doen. aan het eind van de dag kwam ook Luuk hier aan. Zijn ouders hadden hem naar de zelfde plek  gebracht waar ik uit de bus ben gestapt. Vandaag samen verder? Luuk twijfelt tot hoe ver hij zal gaan met zijn zere voeten.  We gaan in ieder geval richting Mézieres.   Heb helaas nog geen wifi, kan dus geen foto's sturen.